torsdag 3. oktober 2013

Here we og!

 

For en dag.
Egentlig var planen å stå opp grytidlig og begynne stylingen av hjemmet. Istedenfor tok min flotte kjæreste med seg barna i barnehagen og ''vekker klokken'' min var long gone. Så istedenfor kom jeg dinglende ned trappene i halv elleve tiden, sturet meg i dusjen for å så få en smule panikk når jeg så vognen til snuppa stod igjen hjemme. Klokken var elleve, og sovetiden i barnehagen var halv tolv. Så da heiv jeg på meg det første og beste og kastet meg i bilen for å levere vognen før hun skulle sove.
Hjem igjen for å sette i gang med syslene mine. Ble sånn ca. overhodet ikke ferdig med det jeg skulle gjøre før jeg måtte hente barna i barnehagen så nå står ting på hodet her i heimen. Heldigvis møter jeg en ny fridag i morgen og da skal helgen gjøres klart for fullt her i huset.
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar