onsdag 25. september 2013

Det første innlegget.
 
Da må jeg bare få si velkommen til meg selv som en blogg fersking her på blogger.
Vi får prøve å se hvordan dette går og utarter seg. Skal i hvert fall dele en hel del og prøve å inspirer andre med min kreative og spennende hverdag, og håper igjen på at dere andre bloggere inspirerer meg med deres. Jeg er overlykkelig over at jeg endelig er medlem av ''blogg familien''. Gleder meg virkelig til å bli en del av gjengen!
 
Her har en ny kremmerhuset pute flyttet inn i sofakroken. Har sagt til meg selv at jeg må bli flinkere og litt tøffere med farger.. Dette er vell en god start? Eller?
 
 
 

1 kommentar:

  1. Velkommen skal du være:))
    Er egentligt ikkje så veldig gammel her inne eg heller,men dette er super kjekt!!
    Blir spennende å se bloggen din fremover:o)
    Klem Siv Mette

    SvarSlett