søndag 6. oktober 2013

Fra kaos til Kaos.
 
 
For en helg.
Denne helgen har blitt beriket med søvnmangel, hyperaktive barn, sykdom og på toppen av det hele en god del jobbing.
De fleste synger ut ''endelig helg'', men jeg, jeg får endelig juble at nå er helgen over. Og grunnen til dette er rett å slett fordi at nå ha jeg fri i 2 hele dager, ungene skal i barnehagen, husfar skal på jobb, og min bestevenn skal være SENGEN! Jippi. Planen min er å hente meg inn igjen etter sykdom og intensiv jobbing, og lade opp til en ny uke. Det skal bli himmelskt.
 
Huset her er i høstmodus, sånn bortsett fra at jeg har fått gult på hjernen, så er det meste byttet ut i varme og lune farger og putetrekkene er byttet ut med en litt grovere look.
De duse pastellfargene er pakket ned for denne gang. Klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg syns det er deprimerende eller koselig for egentlig liker jeg høsten ganske godt. Elsker å sitte å under et pledd, masse stearinlys og lune deilige farger rundt meg. For meg er den en form for trygghet og det gir en god følelse.
Samtidig så er det utrolig trist at sommeren nå er på hell og mørket er så godt som kommet. Regnet, vinden og masse drittvær er kommet. Så, i bunn og grunn litt blandete følelser der å da.
Men siden jeg da skriver litt lengre oppe at jeg har fått gult på hjernen, det er helt sant. For i år har jeg bestemt meg for å ha en kontrast farge i interiøret, slik at ikke alt blir så ''dystert'' og da ble det gult. Skal sysselsette meg med litt DIY og flette gulfargen inn i interiøret. Blir spennende å se.
 
Ha en knall uke.
 
 
 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar