mandag 18. november 2013

Malemodus

I dag er dagen der jeg har kriblet i beina etter å gjøre noe igjen etter noen dager med sykdom. Man merker at man er seg selv igjen når ''malehånden'' begynner å riste.
Det resulterte i en ny vegg i stuen, tv veggen.
Har kun tatt en liten del av veggen for tv-en er så diger at kanskje jeg må flytte den for at i det hele tatt veggen skal vises. Akkurat der skylder jeg på mannfolket som jeg bor sammen med.
Anyway, Fargen ble så utrolig flott når den kom opp på veggen. Fargen er industriell grå, men som dere ser så er det en god del blått i den og det kom så fint fram når veggen ble ferdig. LOVE IT, og ble bedre enn jeg så for meg.
 
 
Men det stopper ikke her skal jeg fortelle dere.
etter at veggen var ferdig, så ble jeg altså så fornøyd med fargen og helheten at jeg bestemte meg for å gjøre en vri på kjøkkenet.
fargen ved siden av er Marrakech og nedi boden sto det hele 2 liter igjen fra jeg malte med denne.
Så bare for å få en rød trå i under etasjen så prøvde jeg med på kjøkkenet.
 
 
Jada, striper......igjen.... Er det noe som heter stripedilla??
I så fall er jeg et levende bevis på en som har det.
 
Resultatet:
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar